Bugyelláris

 2009.07.20. 13:10

Üdvözöllek ismét!

 

Íme, elhoztam Nektek e remek hangzású szót. Valójában persze nem hoztam el, csupán leírtam, elhelyeztem az éterben, lehetővé téve Nektek, hogy szintén a "semmiből" előhalásszátok és elrévedjetek a jelentésén. Mondjuk ki hát, ízlelgessük ismételgetve, hiszen oly könnyen buggyan elő szánkból, mintha a bugyellárisunk lenne rogyásig pakolva.

Nos, kívánom mindenkinek, hogy legyen tele a sajátja, valamint szép napot!

 

Ui: Szokás szerint várom a kommentárokat a megfejtésekkel, hiszen értékes tárgynyereményeket sorsolunk ki. (Nem.)

Címkék: bugyelláris

A bejegyzés trackback címe:

https://izesmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr921251189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sólyomszárny 2009.07.21. 13:19:31

Érdekes, azt hittem, hogy tudom a pontos jelentését, de rájöttem, hogy nem 8)

de biztosan valami tároló, ha tippelnem kellene, akkor pénztárcaszerűség.

Fozó 2009.07.22. 11:18:32

Én is úgy tudom, hogy pénztárca. Ellenben nemrég elég érdekes kifejezést hallottam a pénztárcára.

Nyilván mindenki ismeri a pénztárca, ill. a buksza szavakat. A minap sváb területen többször emlegették buksztárca, néha buksztarisznya néven is.
süti beállítások módosítása